Kızlar bebeğim 5 ayını dolduracak üç günü kaldı doktorumuz tadımlara başlayabilirsin dedi 3 gğn kuralıyla. Fakat ben korkuyorum bebeğim ilk ğç ayı aşırı gazlı bir bebekti düzeldi şimdi fakat hala daha iki üç günde bir sorun yaşıyoruz gazı oluyor ve bazen büyük tuvaletini yapamıyor. Ek gıda da bu sorun dahada artar mı acaba? Ek gıdada gaz sorunu kabızlık sorunu olan artan oldumu aranızda? Yoksa başlamalıyım biraz daha bekliyim mi?