27 aylık oğlum her gece uyuduktan belli bir süre sonra çığlık atarak kendine vurarak ağlayarak uyanıyor. Dakikalarca devam ediyor kendini çok hırpalıyor. Dua ediyorum sürekli ne olduğunu anlamaya çalışıyorum ama nafile. Sonra kendi kendine kucağımda uyuyakalıyor yaklaşık 1 haftadır bunu yaşıyorum gece terörü deniyormuş sanırım ne yapmam gerekiyor çok üzülüyorum ya