gulnuraslann Merhaba Anneler Bebeğim 7.5 aylık klima odasında yatırmalı mıyım ? Yatırırsam ne giydirmeliyim üstünü açan bir prenses bizimki😁 Havalar sıcak ve hemen terliyor sıcakta uyuyamıyor ne yapmalıyım
Feyzosumunannesi gulnuraslann Yazlık pijama takımları ile yatırabilirsiniz Doktorumuz bebeğiniz soğuktan değil sıcaktan [terlemekten] hasta olur demişti. Tabiki klimalı odada yatırın.
yenianne01 gulnuraslann canım Adanalıyım doğal olarak klimayla yaşıyoruz🫣İnce Çıtçıtlı uzun kollu badi altınada ince tayt tamamdır☺️klimanında karşısına yatırma
meryemceeeee gulnuraslann 26 derecenin üstündeyse ev sadece zıbın. Altındaysa eğer ince bi tulum giydirebilirsiniz
gokceyalcinmutlu gulnuraslann tatilden yeni geldik klima hava ısısına göre 23- 26 derece arasında sabit çalıştı ve üstünde sadece bezi ve kısa kol kısa bacaklı tulumla yatırdım üstünü de örtmedim uyku arkadaşı müslin örtü sadece onu örttüm zaten ona da sarılıyor ya da bir süre sonra bir köşeye atıyor. 7 aylığız
suheyla92 gulnuraslann klimayi 25 derecede tutun direkt üzerine vurmasın tek kat giydirin isterseniz uzun giydirin ama üzerini örtmenize gerek yok
sezerckmom Ben zıbın giydirmiyorum üstünde tişört var uzun ince pijama var ve ince muslin ortuyorm ben de braz tedirginim ama bir sorun yok şuan klima 27.5 derecede
Umayela gulnuraslann benimde merakım var vantilatör açıp yatıyoruz bebemle klimalı odada yatırmıyorum vantilatörün bi zararı olur mu acaba