oglumherseyim_ yaaaa evet baktım biraz ma köşeleri tam yapmıyormuş bana aşırı lazım cam balkonum çok büyük dah geçen gün sildim bugün yağmur yağdı yine, e yardımcıyı beklesem hemen gelmiyor, iade seçeneği olsa bi denemek isterdim de , kiralamayı hiç bilmiyorum