Zeytinpekmez ben içinden çıkan talimatlara göre kullandım, ne vakumı bozuldu ne yemeğin tadını değiştirdi hatta bazı yemekler, mesela havuç vs rengini değiştirebilir hemen yılayın derler, hemen yıkadım, renk de değişmedi. Ben çok memnunum, 6 ayından beri kullanıyorum (kızım 16?5 aylık) ama yani işte meyve emziği ya da önlük falan, cidden değmez bence de. Yani bende var önlük de ok ama ben set gibi almıştım. Emziği de var mesela kız sevmedi emziğini de. Emzik askıları güzel bir de :) ama meyve emziğinde ağza giren materyal önemli