21 aylık oğlumu memeden keseli 15 gün oluyor ama hala geceleri kalkıyor 2 3 kere bişey yiyip içme de yok sallıyorum geri uyuyor hiç böyle olacağını düşünmemiştim bana dediler ki sütten kesilen çocuk deliksiz uyur dediler ama biz gece hala uyanıyoruz boşu boşuna kesmiş gibi hissediyorum daha önce böyle bişey yaşayan anneler var mı aranızda bi fikir verin ne yapmalıyım