Esmacetin kasımdan beri oğlum bronşit sürekli antibiyotik kullanıyoruz. Ya mevsimsel yada hastalık tam geçmeden ilaçlar bitiyor tam tanı koyamadık. Devlet ve özel bütün doktorlara sırayla gidiyorum. Elimden geleni yapıyorum sanki biraz daha azaldı. Öncelikle havalarını asla kaçırmıyorum bu yüzden kimseyi kabul etmiyor kimseye gitmiyorum. Yattığı odaya soğan koydum( dilimlenmiş yada kabuklu farketmez ikisinin de faydası görülmüş ), tuz lambası aldım bronşite bire bir imiş. Bal, sabun sürüyorum birgun göğsüne birgun sırtına. Ayaklarının altına vicks sürüyorum bebek icin olanından. Bnun gibi şeyler deneyin sizde