Oğlum 1 yaş 15 günlük 1 yaşına girdikten beri çok hırçınlasti oysaki ne çok simartiyoruz nede göz ardı ediyoruz. Herşeye ağlıyor sürekli mızmız kim görse hayret ediyor biz geldik diyemi böyle hepmi böyle diye soruyorlar.kac kişi cocuk düşünmekten vazgeçti oğlumu görünce. Uyumuyor uyuyuncada sürekli uyanıyor hep ağlıyor iştahı yok bıktım usandım çok yoruldum bunaliyorum. Eşimde destek oluyor fakat ağır işi olduğu için gelince genelde bitkin düşüyor bende kıyamıyorum. Ne olucak böyle bipmiyorum havalarda çok sıcak parka bile cikaramiyorum 7/24 evde persian haldeyim. Gece uykusuna 22:30 da geçiyoruz 23:50 gibi anca uyuyor. Uyuyunca sürekli hareket halinde uyandı uyanacak diye gözüme uyku girmiyor. Geceleri en az üç kere uyanıyor yatağa gir çık yapmaktan bezdim artık. Uzmanlar gece beslenmesini 7. Aydan sonra kesin 12 saat aralıksız uyumaları lazım diyorlar. Fakat benim oğlumun her gece maması yanında olacak ictigide bir yudum. En az 40-45 dk ayağımda sallıyorum rutin hale gelmiş durumda. Varmı benim gibi olan. Vallahi bıktım ne zamana kadar bu böyle devam eder? Şuan bile ayağımda sallıyorum yarım saat oldu uyumuyoor bir gün iki gün değil her gün,aylardır böyle 😭