aynısını bizde yaşadık 5 buçuk aylığız ek gıdaya geçtik ona rağmen doktorumuz zorlamazsa onu ağrı yapmazsa 10 güne kadar normal dedi, ilk aylarda da 5 gün boyunca yapmadığı oldu ama doktorumuz normal olduğunu söyledi anne sütüyle beslendiği için 1 haftaya kadar normal dedi neden ağladığını sorduk ona ağrı yapan gaz dedi ıkınıp karnını çekmesi ondan olabilir benim bebeğimde gazı olduğunda ayaklarını karnına çekip ıkınıyodu, tekrardan bi doktorunuzla görüşün isterseniz yinede yanlış bilgi vermek istemem