Kreş , oyun evi falan gibi bir yere götürseniz belki yanında çocuklar falan olunca unutur bir zaman sonra azaltır yemeyi , diyet için çok minik daha
4 yumurta yerine mesela L boy 2 yumurta yapıp 8 e bölseniz belki gözüne çok gelir , belki de doyduğunu bilmiyordur , çiğniyor mu yediklerini olduğu gibi yutuyor mu yoksa ?
Ekranla yediriyorsanız eğer o yüzden de doyduğunu anlayamıyor olabilir değerlerine bakılmadıysa da baktırın mutlaka , benim oğlum da 1 ,5 yaşında yemesi falan gayet iyi 2-3 aylıkken çok mama vermeyin ilerde obez olur demişti doktor , mamadan falan mı öyle oldu ki aklıma bu geldi şuan , ama siz dikkatini dağıtın dışarıya çıkartın ( yapıyorsanız bile fikir olması için söylüyorum) birde beni yanlış anlamayın ama adı şişik demişsiniz lakap falan demişsiniz insanların önünde de böyle söyleniyorsa lütfen söylemeyin ileri de de kilolu olursa özgüveni düşer , insanlar zorbalar çocuğu 🥹