ipek_ipek doyunca çekiliyor kendisi.bizim sağdığımız sütle bebeğin emdiği aynı değilmiş zaten.aynı olsa zaten hiçbişey yemiyor demek😄ben eskiden sağdığım zaman sağdım süt bitdi sanıyordum.emzireyimde kalmışsa bebeğim çeksin diyordum emiyordu bi bakıyordum yine fışkırıyor.yeni doğduğu zamanlarda.malum süt bol oluyordu bebekler az emiyordu