Kızlar ben bi pudra aldım 1 numarasını aldım çünkü 2 num koyu gibi görünüyordu gratisin sitesinden aldım, ama çok açık oldu malesef yani tenim çok koyu değil Beyaza yakın ama ona rağmen aşırı beyaz oldu ruh gibi hiç sevmedim acaba ben bunu nasıl değerlendirebilirim bi tane koyu pudra alsam onla karıştırsam olur mu yoksa çöpe atıyım gitsin mi gratis indiriminden almıştım çokda bişey değil fiyatı yinede boş durmasın diye merak ettim napabileceğimi