1105 ben başvuru yapmamıştım. Sağlık ocağına oğlumu götürdüğünü zaman bizim aile hekimimiz söyledi.Bize ayırmış kızılaydan çanta geldi. İçinde ne ararsan var çok güzeldi. Biberon,kıyafet,pamuk, ateş ölçer,ne aklına gelirse. Ondan sonra kaymakama da git dediler gittim hoşgeldin bebek kampanyasi varmış dedim baktılar ve bebek arabası,beşik,bez,ıslak mendil, Ana kucağı, bornoz,hastane çıkışı aklınıza ne gelirse oradan da bir çok şey vermişlerdi. Anneye kıyafet terlik bir çanta dolusuydu.