17,5aylık oğlum 15kilo. Ancak boyu da kilosu ile orantılı olarak yaşıtlarının üstünde ve doğduğundan beri yaşıtlarından boy/kilo olarak öndeydi. Ben de dah ufakken obez mi diye doktoruma sormuştum; kilosu üst sınır ama boyu olduğu için obez diyemeyiz demişti. Yani durumunu daha genel değerlendirmek lazım sadece kilosu var diye kafaya takmayın ve takipli doktorunuza danışın ;sağlıklı olsunlar da ister zayıf ister tombiş 🙏🏻