Tükenmiş bıkmış pes etmiş zamanlar oluyordu illaki biz annelerin hep vardır böyle zamanları yetişemediğini yorulduğunu tükendiğini hissettiğimiz zamanlar çırpınıp çırpınıp bir türlü içinden çıkamadığımız zamanlar çocuğumuza evimize esimize dahasi kendimize yetemediğimiz zamanlar böyle zamanlarda ne yapıyorsunuz nasıl atlatıyorsunuz bu dönemleri çok yorulmuş hissediyorum biraz yalnız kalmak istiyorum bir odadauzun uzun sessiz sessiz düşünmek istiyorum o da olmuyor kimse beni anlamıyor yoruldum diyince saçma geliyor çevremde ki insanlara çok güzel bir ailem beni seven bir eşim altın diğerinde 3 tane çocuğum var ama ben bazı zamanlar çok ama çok bitkin yorgun piskolojikmen çökmüş hissediyorum çocuklarım çok hareketli ve küçük evde hep ses kavga çocuk sesleri sanki beynimi kemiriyor