Kızlar bebeğim bir haftalıkken sarılık değeri 10 du. Doktor önemli rakam değil dedi. Şimdi 25 günlüğüz bi daha gitmedik kontrole ama gözlerinde hala sarılık var hafiften. Ama mesela dün bembeyazdı hiç sarı yoktu şimdi bugün yine biraz var hafiften. Bu hafta inşallah sağlık ocağına gideceğim de sormak istedim geçmiş midir acaba çünkü bi gün bembeyaz oluyo gözleri öbür gün biraz sarı oluyo. Gün içinde bol bol çiş kaka yapıyo. Uyku hali vs. Yok. Hatta tam tersi gündüz uykusu hiç yok 😄 ??