ikikereanne_ Kizlar bebekleriniz memeden kesince hircinlastimi. Saatlerce bogazi yirtilircasina aglar mi bi cocuk ya asla sakinlesmiyor . Hep mizmir memnun olmuyor uc gundur boyleyiz keseli 10 gun olacak. Meme diye gelmiyor geceleride uyuyor
Duruelaninannesi Evet herseye ağlıyor. Birsey yapamayınca sinirleniyor. Sürekli yanında olmamı oyun oynamamı istiyor. 22 aylık benim ki 2 ay oldu keseli. Belki de 2 yaş sendromudur benim ki. Sizin ki kaç aylık
AdileElida Duruelaninannesi ben on aylıkken maalesef kesmek zorunda kaldım ama huyu çok değişti her şeye mızmız,istediği olmayınca ağlıyor sinirleniyor ne yapacağımı bilmiyorum geçiyor mu 😢