Merhabalar, kızım 8 ay 10 günlük oldu ve ben çalışma hayatına geri dönmek durumundayım.
Ancak memeye aşık bir kızım var. Çalışan anneler bu durumda ne yaptınız emzirmeye nasıl devam ettiniz, memeden nasıl uzaklaştı yavrularınız. Yarın süt sağma makinası alıcam ve sağıp vermeyi deneyeceğim ama biberon da tutmuyoruz ne yapabilirim hiç bilmiyorum. Yardımlarınızı bekliyorum .