Kızlar doğumdan sonra regl düzensizliği yaşayan var mı geçen ay on gün gecikti oldum bu ayda bi hafta gecikti hala olamadım olacak gibiyim hissediyorum ama yok yani stres yapıyorum ama o da bu kadar etkiler mi hamile olmak istemiyorum suan düşünmüyorum kadın doğuma gidip hormonlara baktırmam lazım ben gibi olan var mı