Merhaba ben Bahar Aktan dan aldım çok memnun kaldım.Kızım 5. Ayını doldurur doldurmaz aldım Şu an 6 buçuk aylık.Akşam 6-7gibi akşam uykusuna yatıyor sabah 6 da uyanıyor gece 1 kez emziriyorum. Gündüz de 3 uyku uyuyor biri 50 dk diğerleri 1 saat ya da 1 saat 10 dakika. Öyle çatlamana kadar da ağlamadı eğitimde ben uyutmaya çalışırken daha çok ağlıyordu. Öğrenilmiş çağresizlik olduğunu da düşünmüyorum istediğin kadar kucağına alıp öpüp koklayabilirsin uyuturkenKızım kendi montessori yatağında yatıyor ben de yanına uzanıp sarılıp öperek koklayarak uyutuyorum.