ruya16 bebeğim 4.5 aylık bu haftasonu denize soktuk. Saat 10:30 ve 16:30 da denize girdi. Üzerinde uzun kollu UV korumalı mayo ve UV korumalı şapka vardı. Denizde sadece biz vardık o nedenle su temizdi. Su soğuktu ama rahatsız olmadı hemen alıştı suya. Henüz oturamadığı için simitle değil kucağımızda girdi.