goktugummmm tmz cok cok kısa sürüyor, ağrı olmuyor, uyusturmaya gerçekten gerek yok. Uyuşturarak yapılıyormu bilmiyorum ama korkma gerçekten hiç ağrı olmuyo
minikoglummmmm tmz uyuşturma gibi şeyleri özelde yapıyorlar devlet yapmıyor uyuşturup eğer normal doğum yaptıysanız hiç korkmayın sinek ısırığı gibi
cicekcimm tmz devlette uyutarak da yapılıyor canım aman aman ağrısı yok diyorlar ama bakalım bende yaptıracağım
glsh22_ Ağrı sızı yok çok kolay iğne acısı daha çok hissettiriyor kendini ve adetliyseniz daha da kolay ben olmadığım zaman taktirdim
goktugummmm tmz hiç korkma doktorunu iyi seçmen yeterli korkar kendini kasarsanda zor geçer gerçekten çok hızlı olan bir işlem
Hyl-kbr1501 Spiral kayıyor diyolar riskli bence ya onunlaykrn kazayla hamile kalan çok kişi var bende deri altı implant duydum onu mu yaptırsam
leylanuryildirims Hyl-kbr1501 evet şekil a örnek bir ben hamile kaldım 5 ay önce doğum yaptım ve şu an 1.5 aylık hamileyim yeniden. Kesinlikle taktıracağınız kişi uzman biri olsun. Bende spiral taktırdım ama kayma olduğu için yeniden hamile kaldım 🥲
Aden4128 Bebeğim şuan 6 bucuk aylık 2 aylıkken taktırdım hiç hissetmiyorsun diyemem ama öyle aman aman bi acı ağrı yok elbet biraz hissediyorsun korkma taktır gitsin 6 ayda bir de kontrole git kayma riskine karşı .
Hyl-kbr1501 leylanuryildirims ayy aman aman rabbim bağışlasın nasıl anladınız hamileliği benim adetim geçen ay on gün gecikti korktum regl oldum bu ay sa bi gafta geçti hala tık yok
Esen3535 tmz benimki agriliydi ve kanamam cok oldu bel agrim ve ara kanamalrim akintim oldu 1ay sonra da kontrolde kaydigi icin cikardilar tekrar taktirmayi göze alamam herkese yaramiyor ama denemeden bilemezsin
limeekce tmz ben spiral taktırdım adet sürem çok uzadı sağlık ocağındaki hemşire hormonlu spiral taktırsaydın böyle uzun sürmezdi dedi benim haberim yoktu size de haber vereyim dedim uyuşturmadan yaptılar ama özelde uyuşturma işlemi varmış