fatma0zcan merhaba ben hipp marka combiotik kullanıyorum ama organik olanını da kullandım. 5 aylığız günlük kakasini yapar hiç sıkıntı yaşamadım. Sma mama için içinde şeker oranının yuksek oldugu bir kaç yazı okudum bu yüzden tercih etmedim.
fatma0zcan . Hippi içinde şeker oranı daha az diye tercih ettiğim bir markadir. Sma icin içinde çok şeker olduğunu bir kaç yerden okudum bu yüzden tercih etmedim