tuba0635 Kızlar benim 9 aylik erkek bebegim var bu havalarda ne giydirecegimi şaşırdım içine sıfır kol çıtçıtlı atlet, üzerine de kısa kol çıtçıtlı bady giydiriyorum. Sizce tek katmi giydirmeliýim yani sadece kısa kol çıtçıtlı bady giydirsem üşürü mü
meyra9 tuba0635 ben tek çıtlı badi altına da ince pijama gibi giydiriyorum evdeyken aşırı terliyor yoksa
Zengo tuba0635 ben dun doktora sordum atlet iyidir giydir dedi ama cok sicak disarda gydryom.ama evde tek zibin evde 2 kat zor olur
3kedili2bebekli tuba0635 sadece atlet zıbın giydiriyorum eğer ev 27 üzerine çıkarsa sadece bezle tutuyorum
aleynaa34 tuba0635 ben bu aralar yatarken sadece çıtçıtlı badiyle yatiriyorum. Yoksa sürekli uyanito sıcaktan. Üstüne ince bi örtü örtüyorum. Bi süre sonra onu da açıyo gerçi ama sıcaktan bunalir yoksa
tuba0635 Sanki iki kat giydirince bebeği sıcaktan bunaltiyomusum gibi hissediyorum o zaman sadece kısa kol zibin yeterli diyosunuz
Minel-inannesi tuba0635 kiz bu sıcakta oturdugumuz yerde suyumuz cikiyo, kızım 20aylik evde zibinla dolasiyo ona ragmen isilik döküyor. Gecen senede ayni sekilde zibinla gezdi kış gelene kadar.
esraelaars tuba0635 evin içi 24 derece üstündeyse ki klima yoksa mutlaka 24 üstüdür İstanbulda tek zıbın giydirilmesi lazım sıcaktan bunalıp uyuyamıyorlar yoksa dışardada ince zıbın üzerri tşört şort giydiriyorum
benimbebegim tuba0635 Ben tek çıtçıtlı atlet ile uyutuyorum evde de öyle geziyor ama dışarıda atlet üzerine tulum giydiriyorum aslında atlet giydirmezsem olur ama işte vicdan yapıyorum işte terini çeksin vs filan diye 🙄
Y6_ Bna doktor sen nasıl hissederek giyiniyorsan bebeğini de onun 1 tık üstü giydir demişti atletle geziyorsam evde bebeğime t shirt giydiriyorum hava çok sıcak isilik olur yoksa hassas çok