tazemommyy Yatak odası dün gece 27 dereceydi bebeğimin üzerinde zıbın tişört tayt vardı üstünü müslin örtüyle örtüyorum ama açıyor hep çok sıcak geliyor bana sadece zıbınla yatırsam üşür mü emin olamıyorum vantilatör açmaya korkuyorum çarpar diye yeni iyileşti
Mikail1808__ tazemommyy bende sadece zibinla yatırıyorum çok sıcak bizler bile gece yeri geliyor daraliyoruz sıcaktan onlarda öyle
Mommyhann tazemommyy zıbınla yatırıyorum sadece cok terliyor oğlum üstünü ince örtüyorum ama acıyor istemiyor zorlamıyorum zaten cok aşırı sıcak oluyor
alin0911 Örtmeyin isilik olur bide Allah korusun onunla uğraşmayın zıbın ve şortla yatırıyorum bende balkon kapısı falan açık zaten havadar
esraelaars tazemommyy çok giydiriyorsunuz sıcaktanda hasta olabiliyor bebişler ben sadece zıbın giydiriyorum.vantilatörde çalıştırıyorum sadece bebeğe dönük olmayacak odanın biryerinde çalışabilir