haticerva06 Kızlar 9 günlük bebeğim var 2 saatte bir uyandırıp emzirmeye çalışıyorum aklınıza gelebilecek herşeyi yapıyorum uyanması için.ama 4 5 saat uyumadan uyanmıyor.ve aşırı emiyor yani uzun aralıklarla fazla emiyor napmam lazım nasıl düzene sokcam😔
nanelisekerr_ haticerva06 sarılık belirtisi var mı. 2 saat uyumadi normal aslında 2 saate bir beslemek şart zaten. Sarılık olmasın diye. Sutunuz yetmeyebilirmi
etuerk haticerva06 ayaklarını gıdıkla ıslak mendil sür burnunu sık elleriyle oyna ne yap ne et uyandır en az 2 saatte bir emmesi lazım sarılık olmaması için
Aylizinannesi54 haticerva06 bize ebe emzirmeden ilk önce altını aç bezini al sonra emzir bak nasıl uyanıyor demişti hep öyle yaptım uyanmıyordu ne yaptıysam sadece altını açtığımda uyanıyordu hemen emziriyordum 2 saatte bir altını açın emzirin inşallah işe yarar🌸🌸🌸🌸
eflininannesi55 haticerva06 ayaklarına soğuk su tut uyandır mutlaka sarılık olabilir birde artık havalar ısındı yenidoğan diye üstünü kalın giydirme onlar üşümüyor
ZeydsMom haticerva06 altini ac falan , topugu hafif sık . Ayaginin altini gidikla. Sarilik olur allah korusun o kadar ac kalmamasi lazim
Kuzeynepp haticerva06 evet henüz cok küçük bu ayda hep uyuyorlar hastanede hemşireler ayak topuguna vuruyordu birde ıslak mendille ensesinden öne doğru gezdirin uyanır belki😞