Merhabalar. Kızlar affınıza sığınarak soruyorum. Normal doğumdan sonra vajinadan gaz gelme sorunu yaşadım. Genişlemeden dolayı dediler ama kokulu olmaya başladı. Bildiğiniz gaz kokusu.. Dikiş atarken sorun olmuş ama doktor düzelttm dedi. Başka doktor inceledi, küçük bi operasyon oldum bi sıkıntı olmadığını biraz zaman geçmesini söyledi. Doğum yapalı neredeyse 3 ay oldu. Maalesef kokulu gaz devam ediyor. İstemsizce ve sesli. Hayatımı çok etkiledi bu durum. Yaşayan var mı bilgisi olan var mı, iyi şeyler duymaya çok ihtiyacım var.