Sedas00 Arkadaşlar bu sorunu yaşayıp çözen varsa Allah rızası için yardımcı olsun bana şurupta kullanıyoruz ama son raddeye kadar sıkıyor kendini bezli hala wc eğitimi vermedim doktora da gittik tıbbi bi sorunu yok 🤒
Feyzosumunannesi Sedas00 Ayni durumdayız . 23 aylıkken başladı 2 aydir devam ediyor. Bezine yapmıyor. 3 4 gün tutuyor ve sonra karnım ağrıyor diyor tuvalete götürüyorum su ile oynarken yapıyor. Bezine yapmıyor.
Sedas00 Feyzosumunannesi bizimde o aylarda başladı Şuan 26 aylık 5-6 gün tutuyo son raddeye gelene kadar kıvranıyo ağlıyo kızmıyorum üstüne gitmiyorum şuruba rağmen tutuyo bu yüzden tuvalet eğitimine başlayamıyorm
Feyzosumunannesi Sedas00 Doktorumuz bu durumdayken tuvalet eğitimine baslamamızı söyledi. Zaten artık çişini tuvalete yapalım dediğim de bile ağlıyor benim çişim yok diye o kakasi saniyor.
deniz-95 Sedas00 kaç ml kullanıyorsunuz. Yaparken poposu acıyor muhtemelen. Anestol kullandınız mı hiç poposu için?
Sedas00 Feyzosumunannesi evet evet bizimki de öyle bende tam tersi başlarsam daha çok korkar diye düşünmüştüm ama doktorun gözlemi daha doğru tabiki 🥹 Siz başladınız mı wc eğitimine
Sedas00 deniz-95 8-10 ml veriyorum hergün kremleride kullandık bi süre tamamen konuşuyo kızım acıyo mu diye sordum acımıyo diyo çözemedim bu işi 😕
Feyzosumunannesi Sedas00 Hayır başlamadım. Başlamayı düşünmüyorum. Benim ki istemiyor. Ben bezine yapacağım babam tuvalete gitsin diyor 😏 ağustos sonu gibi deneyeceğim ama
deniz-95 Sedas00 😩 bizim de uzun süren bi kabızlığımız vardı da dulcosoft anestol hallettik. Ondan sonrası yok bende bilemiyorum yani umarım çözüm bulursunuz 🥲
Sedas00 Feyzosumunannesi yaaaa 🥹 bende bugün çıkardım klozet almıştım sesli o gelince kargodan heveslendim oturuyo ama yapmıyo 😌
Sedas00 cemile161_ merhaba canım şükür geçti bezi bırakınca aslında sinyal veriyomus tiksindiği için tutuyormus şimdi hergün yapıyo lazımlığına 🙏🏻