şuan 35 günlük erkek bebek, pişiğimiz geçmiyor her yolu denedim önerisi olan. altı açık uyuduk, bez değiştirdik, fucidin, hemazinc, sudokrem, hematon, bepanton hepsini kullandık, işe yaramıyor. süt ve süt ürünlerini kullanmıyorum, dün yumurtalıda bıraktım, alerjik midir diye ama geçmiyor. lütfen öneri alayım… ACİL ‼️ 🚨