8haftalık 2ci bebegıme hamıleyım ve kronik gastrit olması sebebi ve hamılelıkle beraber aşırı midem kazınıyor ve bırseyler yemezsem mıdem rahat etmıyor
Yeterince kilolu hamıle kaldım zaten ilk beebegımde böyle değildım
Nasıl engellerım nasıl az kilo alırım yardım edin
Nasıl beslenmelıyım ? Mıdem hem bulandıgı hemde ağrıdığında sürekli bastırılmak ıstıyor salatalık vs yıyorum kesmıyor