8 aylık oğlum bugün ayrı huysuz arada durduğu yerde ağlama krizi geldi uyumadı sürekli elleriyle yüzünü okşuyo gibi yapıyo, kafasının arkasi yanıyo diş jeli sürdüm calbol içirdim karanfil yağ karışımı sürdüm damağına biraz önce hala aynı şuan uyutmaya çalışıyorum, damagina bakıyorum aynı beyazlık sertlik var ama ne zamandır var diş mi cikartiyor sizce ne zamana kadar devam eder böyle illallah ettim ya