durununannitoskosu KubraaAlpArlan Ben yaptırmayı düşünüyorum ama bunun için iyi bir doktor arıyorum kesinlikle güzellik merkezlerinde vs yaptırmanızı tavsiye etmem, acımıyormuş bu arada
senaa2508 KubraaAlpArlan bazı yerler çok acıtıyor bazı yerler daha az, kişinin eline ve kullandığı uyuşturucuya bağlı biraz fazla sürmesini isteyebilirsiniz
Deletedmom_110 KubraaAlpArlan çok az açıyor 4 sene önce 1 ml yaptırmıştım bende işe başlamadan gülüş çizgime ve dudağıma düşünüyorum
ArvenMom Deletedmom_110 hayır her kontrol de 1 ml ilk kontrol de 1 cc 6 ay ara verdim 2 kontrol arası 2 ay şimdi tekrar bidaha ki ay yaptırıcam ince değildi dudaklarım
rosesbabys KubraaAlpArlan iğneden aşırı korkan biriyim ama bugün yaptırdım hiç acımadı çok güzel oldu eşim farketmedi o derece doğal yaptı😂
Tekbenimsucumguzelolmakdemi KubraaAlpArlan ben kapalıyım heves etmiyor değilim çokta isterim ama çevrem ne der tahmin edebiliyorum özellikle annem babam 😒 hepsini geçtim eşim istemez. Ne güzel kendi iradesi ile yaptıranlara imrenmedim değil 👏🏻
ammar Bekarken aile baskısı yapma etme evleniyorsun bu sefer daha çok baskı sıkıntı herseye yok bende çok yaptırmak istiyorum ama izin vermiyor eşim hep bi baskı altında izin vermeme çok sıkıldım ya hayatımdan
Lilybaby KubraaAlpArlan benim korktuğum kadar acı olmadı zaten öncesinde uyuşturucu krem sürüyolar. Dayanılmayacak bi acı değil merak etmeyin. Sonrasında iğne yerleri şişip morarabiliyor 3 gün sonra sonuç mükemmel 👍🏼