3ay 6günlük bebeğim var doğduğundan beri emzik veriyorum ama almıyor. Avent ultra soft, wee, nuk kauçuk chicco hepsini denedim. 0-6 aylıktı hepsi. Ama bebeğim biraz iri bir bebek . 9-12ay giydiriyorum. Son görüştüğümbir kaç kişi emzik küçük geliyo bebeğin büyük dediler. Gittim wee 6-12 ay emzik aldım. Biraz tutuyo gibi. Uğraşsam alışacak. Yanlış mı yapıyorum acaba damak yapısını bozar mıyım büyük emzikle :/