umik27 Gece bebeği nasıl giydiriyoruz hanımla? Oda 23 dereceye indiriyorum klima yardımıyla ana bu defa üşür o kısa pijamasıyla o odanın dışına çıkartsam odadan çok sıcak olur bir tık kalın giydirsem ne yapacağım bilmiyorum 😢
Noname987 umik27 uzun alt, üstüne de atlet ve yarım kollu tişört/ üst giydiriyorum. Yine de terliyor 🥲
EbruBoluKaya Sadece zıbınla yatıyoruz ne kadar çalışsa da klima düşmüyor sıcaklık valla 3 gündür durmadan çalışıyor. Şuanda bile klimalı odada uyuyor üstünde sadece zıbın var 7 aylık oğluşum Fethiye’de yaşıyoruz
umik27 Ben kısa kollu ve paça tulum giydiriyorum ama uyanınca da kolları bacakları soğuk biraz 🤔 üzerine ince battaniye örtüyorum oda işe yaramıyor atıyor çünkü