Minnospanda Merhaba kızlar kızım şuan 2 yaşında demir ve d vitamini kullaniyo düşmüş vitaminleri ben doktora sorucaktim ama unuttum bunların yanında balık yağı da versem ağır gelir mi diye bilgisi olan var mi
efelinamoms Minnospanda Ben 1,5 yaşından beri doktora sorup kullanmaya başladım benimkide demir ve d vitamini kullanıyor aynı zamanda
Melekhnm Minnospanda ayy bende bunu merak ediyorum balık yağı aldım kullanıyorum öncesinden de devit 3 kullanıyordum arkadaş ağır oluyr dedi diue sadece balık yağı veriylrum bilgisi olan bana da yazar mı ikisi bi kullanılır mı
Minnospanda efelinamoms 1.5 yaşındayken d vit ve balık yağı ağır gelebilir demişti eczacı ama 1 yaşından sonra düzenli balık yağı verin diyorlar bende vericem galiba
efelinamoms Minnospanda bilemedim bizim doktorumuz kullanabilirsiniz sorun yok dedi devlet hastanesinde doktorumuz marka olarakda möllers tavsiye etti üretim açısından en sağlıklısı o dedi çok büyük 3 ayda bitmesi gerekiyor sonrasında kullanılmıyor bide buzdolabında olması gerekiyor eczacımız kendinizde kullananilirsiniz dedi artık öyle yapacağız
Minnospanda efelinamoms evet bende mollers aldım daha yeni, başlamadık ama inşallah faydası olur. Ne zamanlar veriyosunuz acaba vitaminlerini balık yağını
Minnospanda byzogretmen yaa bende çinko almak istiyordum ama doktor bişey demedi kağıt vs gibi şeyleri yiyor demiştim ama degerlerin baktı sadece d vit ve demir verdi
efelinamoms Minnospanda demir ve d vştaminini sabah uyanır uyanmaz veriyorum balık yağı öğlen yada öğlenden sonra