Ecebaby yok yok bulunuyor özellikle büyük marketlerde oluyor pazarda da vardır belki bakmak lazım yapraklarını ayırıp suda 5 dkk haşla sonra çıkarıp göğüse koyabileceğin sıcaklığa gelince sar üzerine de havlu bişey koy 2 3 yapmaya geçiriyor zaten ebeler de bunu öneriyor hatta kalan diğer yaprakları ayırıp ben buzluguma da koyuyorum ordan çıkarıp kullanılıyo rahat oluyo geçmiş olsun inş biran önce atlatırsınız sizde