Gündüzleri asla veremiyorum geceleri de uyku arasında biraz olsun içiyordu son bir haftadır asla içmiyor aksine ağlıyor gece boyu aç kalmayı tercih ediyor uyanıyor tekrar geri yatırıyorum ne yapacağımı şaşırdım mamaları değiştirdim biberonları değiştirdim anneme verdim o içirsin diye yok yok yok mamanın tadını mı beğenmiyor yoksa çekmek mi istemiyor lütfen akıl verin bebeğim dokuz buçuk aylık bu arada