btl35 canım 4 ay 1 günlüğüz şuanda. Atak gümbür gümbür geldi. Uyumak istemiyor. Deli gibi uykusu oluyor gözleri kıpkırmızı oluyor ama ne yaparsam yapayım nasıl denersem deneyeyim yok asla dalamıyor. Bağırıyor ağlıyor. Duş aldırıyorum ince giydiriyorum gazı olmadığından eminim. Karnı tok. Kakasını yapmış oluyor zaten. Odayı da loş yapıyorum ama yok. Bir gün işe yarayan teknik ertesi gün yaramıyor. 2-3 günde perişan oldum. En uzun süren atakmış. 4-6 hafta sürüyormuş. Bugün uygulamada bilgilendirmeler kısmında öyle yazıyordu.