Gnd canım bebeklerimiz aynı yaşta benimde 2 ay 13 günlük önceden her gün 4 5 kez kaka yapardı bianda 3 4 gün kaka yapması uzadı oldukça tedirgin oldum fitil verdim yaptı tekrar 3 4 gün geçti gene aynı zeytin yağı verdim aynı durum tekrar yaşadım acile götürdüm lama verdiler manyak gibi kullandım o günde yaptım eee ne oldu bu defa çocuk Dr götürdüm fitil ve ishal şurubu verdiler ne tuhaf eve geldim stresim geçti nasıl olsa artık şurup verecem kafasına girdim bı baktım nee bebeğim kendisi yapmış şok oldum ben bu kadar zaman neden uğraştım bu kadar sen dr gitmek içinmı bu kadar bekledin neyi anladim demekki biz stresli olunca onlarda oluyor bu yüzden yapmıyorlar şimdi 3 4 gün yapmıyor hiç telaş yapmıyorum bakıyorum kendisi yapıyor bence ishalde aynı durum sen telaşlandıkça onunki çoğalıyor