Hanımlar merhaba
17 aylık bir oğlum var.
Tüm çocukların yanına gidip onlarla oynamak ister, çocuklara karşı çok cana yakın davranıyor.
Ama yetişkin insanlardan korkuyor. Yetişkin insanlar gelip sevdiği zaman vs ağlamaya başlıyor. Hoşlanmıyor.
Normal bir durum mu acaba ? Asosyal yabani vs diyenler var, hepsinin ağzının payını veriyorum ama kafamı karıştırdılar yinede. 🤷Sizde durumlar nasıl