Doğduğu günden belli uykuyla arası iyi olmayan kızım doğduğunda kolikti zaten o süreç aşırı yıpratıcı devamında uykusu hiçbir zaman oturmadı sürekli mızmız ve uykusu çok kısa 30 dk bir uyanıyor gün içinde aslında sesede baya alışkın ama nefes alsak gözünü açıyor aynı durumu yaşayan varmı