aryaasla bizde 5. Ayımızdayken kullanmaya başlamıştık ama kızım sevmiyodu kaşıkla içiriyodum oda yarısı içine yarısı dışıma gidiyodu yani çok faydası olmadı bize sonra 10. Ayda sma optımıproyu kullanmaya başladım onu sevdi o kadar mama denememe rağmen sonra çok şükür kiloyu topladı hatta ayından da önde istersen sma deneyebilirsin raporlu mamalar çok pahalı kendin aldığında