Oğlum 11 ayına giricek iki gün normal yapıyorsa 3. Gün mutlaka kabız oluyo parça parça yapıp içini yumuşatan bişi verdikten sonra sancılı bi şekilde ağlayarak benim yardımımla kakasını yapıyoruz artık bıktım yoğurttalarını probiyotikli activiayla yapıyorum zaten öylede katı şeyleri çok fazla yemiyoruz muz ve ekmek haricinde diğer yedirdiklerim hep pütürlü veya çorba şeklinde ama bu durum hep tekrarlıyo ne yapmalıyım düzenli probiyotik kullanmaya başlamalımıyım sizce bağırsak sağlığını düzeltmek için