Merhaba, bebeğimde 3 ve 4. Ayında bu şekildeydi.
*omuzuna dikkatini çekecek renkli oyuncak örtü vs koyup emzirmeyi deneyin.
*uykudan tam uyanmadan kıpırdandıgını ve uyanacağını hissettiğiniz zaman hemen kucağınıza alıp emzirin ben bebeğimi bir tek bu şekilde emzirebildim o süreçte.
*sağıp mama kaşığı ile sütümü içirdim.
*hep aynı odada aynı koltukta aynı ışıkta emzirmeyi deneyin karartma perde kullanıp gece lambası ile emzirme yapıyordum gündüz bile.
Ben bu şekilde atlatmıştım bu dönemi. Umarım sizinde işinize yarar. Emmek istemediğinde ağlatıp ısrarcı olursanız iyice reddedebilir. Kolaylıkla atlatırsınız inşallah 🙏