Feride10 Kızlar başına gelen var mı? Oğlum başım ağrıyor diyor ama keyfi filan da yerinde. Gülüyor oynuyor konuşuyor. Bir anda gelip geçmişte olabilir ama ben yine de korkuyorum. Böyle bişey içinde hiç bir doktorun mr çekiceğini sanmıyorum. Bundan önce bikaç defa daha demişti başım ağrıyor diye ama bikaç dakikayı bulmamıştı geçmişti. Sağlık konusunda aşırı endişeliyimdir onunla mı ilgili bu paniğim bilmiyorum. Başına böyle bişey gelen oldu mu
miniksercedefne Feride10 havalar çok sıcak o etkilemiş olabilir mi. Yada uzun süre telefona yada TV ye bakmak da yapabilir
Aylizzmm Feride10 merhabalar oğlunuz nasıl oldu acaba oğlumda 5 yaşında 2 gündür kalbim çarpıyor dedi doktora gittik bütün tetkik tahliller çekildi temiz çıktı hepsi bu akşamda gelmiş beynim ağrıyor beynim sıkışıyor diyor psikolojim bozuldu resmen
Kaan01 Feride10 bnm oglum 4 yasinda ve sirf bunun icin gittim. Doktor 6 yas oncesi bas agrisi beklemeyiz olursa huzursuz oluruz dedi MR istedi
Feride10 Aylizzmm zatürreden dolayıymış canım. Enfeksiyon hastalıkları baş ağrısı yaparmış. Ama doktora sorduğumda ne kadar doğru bilmiyorum ama başının önündeki ağrı önemsiz demişti. Bide bizimki bikaç dakikaya geçiyordu. Sizinki nasıl ? Gerilim tipi baş ağrısı çocuklarda sık olurmuş
Aylizzmm Feride10 4 yasindaykende Bi kaç defa demişti ama birsey cikmamisti bu biraz fazla tv izledi belkide ondandir hasta değil ama
demirboy Kaan01 merhaba 4.5 yaşında oğlum başım ağrıyor diyor. Bikaç gün önce yine demişti bu aralar hastalık geçirdi ateşlendi ilk o zaman söyledi ama bugün yine söyledi tedirgin oldum. Size ne dedi dr tam olarak sonuç ne oldu
aysebilgee Kaan01 bizimde agriyor diyo bu aralar bende tedirgin oldum ama bir kaç dakika içinde geçiyor.3 4 gündür benimde basim agriyor acaba böyle bir soğuk algınlığı vs mi geciriyoruz:( kendim olsa umurumda olmaz da cocuk ağrıdı diyince en kötü ihtimaller geliyor aklıma.Mr cektirdiniz mi
Kaan01 demirboy doktor aynen sunu dedi 6 yas alti cocuklarda bas agrisi beklemeyiz olursa da hizursuz oluruz. MR istedi ve bugun sonuc cikti lezyon tespit efildi ileri inceleme onerildi ihmal etmeyin lutfen Allah cocuklarimizi bize bagislasin cok endiseliyim
demirboy Kaan01 umarım önemsiz bir durumdur 🙏 oğlunuz neler söylüyordu belirtileri nelerdi ne kadar sürdü acaba, bir de ağrıyor dedikten sonra hemen geçiyor muydu
aysebilgee Çok geçmiş olsun umarım önemsizdir,bende götürdüm bir günlük tutmami söyledi 1 aylik .ilk hafta tuttum çok sık agriyor dedi ancak şuan hiç demiyor not almaya devam edecek,herhangi başka bir belirti varmi diye de not alıyorum sadece agri oluyor.
eleftwins Feride10 tansiyon olabilir başım ağrıyor dediği zaman ölçüm yapın benim kardeşimde öyleydi hipertansiyon hastası oldu