ysfmommm merhabalar. Cok zaman gecti, calistigim icin, artik buralarda eskisi kadar aktif degilim😅
Bir daha oyle ciddi plt dusuklugu yasamadik cok sukur.
Cocuk doktorumuz, zamaninda, bebeklikte yasanilan itp, genelde tekrar etmez demisti. Ama yine de takipleri birakmadik.
Hala ilaclar , ates dusuruculer hususnda hassasim.
Ve hala,kendim muayene ediyorum. artik uyku rutini oldu. Bende buyuk bir tranva acikcasi😅
3⁵ yasinda, bagisikligi hala düşük. sik sik hastalaniyor. Ve her defasinda kan tahlili yapiliyor.
Su an plt seviyesi normallerde.
1 yasindan beri canli asi yapilmiyor.
Doktor hala onay vermedi, olasi ivig alma ihtimaline karsi.
Cok gecmis olsun size de, Allah acil sifalar versin. Neler yasadiginizi cok iyi anliyorum.
Ivig kullandilar mi oglunuza? Neden olmus, doktoroar ne dedi