Kızlar cidden kafam cok Karışık size özet geçeyim
Biz Yaklaşık 3 4 haftadır tekrar bir bebek düşünüyoruz geçen ay yani mayısın 7 sinde adet olmuştum bu ay da 7 sinde olurum olmam diye sürekli düşünüyordum ve dün ayın 7 siydi dün de bugün de adet olmadım erken gebelik testi yaptım 2 kere ikisi de tek çizgi göründü ne diyeceğimi nasıl düşüneceğimi şaşırdım 2 gün geçse bile çıkmaz mı(erken) gebelik testinde bebek varsa da gerçekten çok karıştı kafam fikirlerinize ihtiyacım var