Karkuresi isilik sicaktan oluyor. Ama sanki sivri sinek ısıriğinada benziyor. Cok dokunmayin kaşıntı olmasin dili de yok zavalli bebelerin kivranip duruyorlar😞Benim bebegimdede şuan isilik var. Öğlen aksam yikiyorum. Nemlendirici krem iyi geliyor hemen söndürüyor.