matmazeliingunlugu emosss__ teşekkür ederim bizimde inşallah sorunsuz sıkıntısız geçer gider bu süreç.🥹
Erkeekanneesii emosss__ Benim oğlum 3 ay 2 günlükken oldu geçen ay sonu doktorumuz bephantol pişik kremi antibiyotik şurup verdi onları kullandık şuan çok şükür bişeyimiz kalmadı bardak falan hiç kullanmadım 1 numara büyük bez de kullanmadım kantoron yağını da günde 1-2 kere sürdüm hala da sürüyorum
emosss__ Erkeekanneesii kaç gün sonra biseyi kalmıyor acaba bizim bugün 1 hafta bitiyor 2 dikiş hala yerinde duruyor sis
ftmkpuc Benim beneğimde iki buçuk aylık yüz üstü uyumaya alışık bu hafta yaptırmayı planlıyoruz ama yüz üstü uyuduğu için ne yapacağımı bilmiyorum yoksa uyumama olasılığı çok yüksek yaşayan var mı aranızda
Erkeekanneesii emosss__ Bizim 5-6 günde geçti ama eğer şişlik varsa iltihap kapmış olabilir doktor kontrolüne gittiniz mi ya da gidecekseniz sorun isterseniz
Minmini bukrekara geç bir dönüş oldu kusura bakmayın, evet hemen başladık. Her banyo sonrası hala kullanıyoruz.