havva123k Kızlar bu üzerik otunu tavada yaktık ama heryer duman altı oldu öylemi olması lazım baya kapkara olana kadar yaktım
saadet70 Evi çok fazla dumanlı bekletmeyin dumanına çok fazla maruz kalırsanız halisülasyon görme ihtimaliniz artıyor 5 dk durduktan sonra havalandırın